2011. április 24., vasárnap

Mario Party 6 mini-játékai

Akárcsak a sorozat többi részében, a Mario Party 6-ban is a mini-játékok viszik a prímet, egyszerűen a Nintendo ötletládája kimeríthetetlen. A hatodik részben is megannyi jó mini-játék van, ezért érdemes egy pillantást venni rájuk. Összesen 78 van belőlük. Az értékelés teljes mértékig saját, tehát nem reprezentatív.

4 játékos mini-játékok

(Ezek akkor jönnek elő, ha mindenki azonos színű mezőre lépett, vagy a zöld mezősöket a többi mezős színeihez igazítja)

Smashdance
Egy 4×4-es táblán vagyunk, bizonyos táblák felvillannak, azokra kell rátaposni.
A-gomb: Ugrás,
A+A-gomb: Taposás

7/10

Odd Card Out
Három nagy kártyalap van mögöttünk, látszólag mindegyik ugyanazt mutatja, az egyikben van egy apró különbség. Azt a kártyát kell megtalálni, és a felette jelzett gombot megnyomni.
A vagy B vagy X-gomb: A kártya aktiválása

8/10

Freeze Frame
Goombák rejtőznek a hotelben és környékén, nekünk ezekből kell minél többet lefényképezni. Ha UFO-t vagy Shy Guy-t kapunk el, az három pontot ér!
Control Pad: Fényképezőgép mozgatása,
A-gomb: Fénykép készítése

7/10

What Goes Up
Felhőkön át kell az égbe jutni a Koopa Paratroopák segítségével. Nappal az nyer, aki minél magasabbra ér. Éjszaka a magasból indulunk a föld felé, és az nyer, aki minél lejjebb ér.
A-gomb: Ugrás

8/10

Granite Getaway
Egy hatalmas kő gurul felénk, ettől kell menekülni egy akadálypályán keresztül.
A-gomb: Ugrás

8/10

Circuit Maximus
Egy kör alakú labirintus-szerű pályán kell végigmenni, miközben Ampek (elektromos gömbök) akadályozzák az utunkat. Nyolc részre van osztva a pálya minden egyes rész után egyre több Amp van. Az nyer, aki először ér körbe.

9/10

Catch you Letter
Shy Guy postásunk igencsak serényen dolgozik, melynek meg is van az eredménye. Igencsak sok levelet kap kézbeítésre. Már maga a postahivatal sem bírja el. Kinyílik annak a teteje, feladatunk, hogy a széthullott leveleket összeszedni. A szerelmes levelek három pontot érnek. Nem kell semmi gombot megnyomni, karakterünk magától veszi fel a levelet.

9/10

Snow Whirled
Snowboard játék, az A, B, Y, X-gombokat kell nyomkodni ebben a sorrendben, így karakterünk egy 360°-os kört tesz meg, ezt persze sokszor meg lehet ismételni.
A+B+Y+X-gombok: snowboard forgatása

9/10

Daft Rafts
Ez egy nagyon nehéz mini-játék. Egy vízesésnél vagyunk, szerkezetünk egyre halad a mélybe. Meg kell menekülnünk, rá kell ugrani az éppen következő tutaj-darabra, miközben Spiny shellek, és Podobook, állják utunkat.
A-gomb: Ugrás

6/10

Tricky Tires
Szintén nehéz mini-játék, többszempontból is. Egy tankszerű járművel vagyunk, el kell irányítani a célhoz. Már az irányítás sem könnyű, az akadály is eléggé körmönfont.
Analóg kar: Bal oldali kerék irányítása,
C-Analóg kar: Jobb oldali kerék irányítása

(Csak akkor megy a járművünk előre, ha mindkét kart előre húzzunk.)

8/10

Treasure Trawlers
Egy tengeren hajózunk, hajónk végén egy daru van. Feladatunk megtalálni a tenger mélyén levű kincsesládát, melyet a controllerünk rezgése jelez. Az aranyládák három pontot érnek.
A-gomb: Daru aktiválása

10/10

Memory Lane
Egy üvegpályán vagyunk. Legelőször Shy Guy mutatja az útvonalat, azt kell nekünk bejárni. Ha elvétjük, az út leesik alattunk, és Lakitu visszahoz minket.

10/10

Mowtown
Egy kis téren kell minél több füvet megnyírni. Aki a legtöbb füvet megnyírja, az nyer.
A-gomb: Előre, és fű nyírása (csak így megyünk előre),
B-gomb: hátra, ekkor nem nyírunk füvet.

10/10

Cannonball Fun
Egy siklóhajón ülünk, társunkat kell ágyúval célozni. Az nyer, aki ötször eltalálja a társait együttesen.
A-gomb: Lövés,
L+R-gomb: A hajó irányítása jobbra vagy balra.

6/10

Note to Self
A várban vagyunk, a lebegő hangjegy-buborékokat kell megérinteni.
A-gomb: Ugrás

8/10

Same is Lame
Egy emelvényen vagyunk. Találomra kiválasztunk egy gombot, az A, B, L, R-gombok közül, és mehet feljebb, aki a többiektől különböző gombot nyomott. Az, nyer, aki háromszor nyom különböző gombot.
A+B+L+R-gombok: A gombok aktiválása.

9/10

Lift Leapers
Egy négy részből álló platform-adakálypályán kell végigmenni. Ahogy megyünk előrébb, egyre nehezebb.
A-gomb: Ugrás

9/10

Blooper Scooper
Blooper csinálja a hullámot, nekünk egy feladatunk van, menekülni. Törmelékek, valamint Blooper karjai nehezítik a dolgunkat.
A-gomb: Úszás

6/10

Trap Ease Artist
Goombák járnak fel-alá, feladatunk, hogy a ketrecünkkel, amit leengedünk, minél több Goombát fogjunk meg. Az aranygoombák három pontot érnek.
A-gomb: Ketrec elengedése

9/10

Pokey Punch-Out
A földből Pokey-k jönnek elő, ezek részeit kell kiütni.
A-gomb: Ugrás,
B-gomb: Ütés,
A+B-gomb: Rúgás

9/10

Money Belt
Gyűjtsük össze a lehető legtöbb érmét. Dobozok mennek át a scanneren, így láthatjuk, hogy melyikbe mi van. Érme, pénzeszsák, boxkesztyű, vagy Bob-Omb lehetnek. Értelemszerűen érméket, pénzeszsákokat (melyek 5 érmét érnek) kell összegyűjteni.
A-gomb: Doboz kinyitása

8/10

Sunday Drivers
Könnyed vasárnapi golfozás. A mögöttünk levő Shy Guy mutatja, hogy melyik gombbal üssük el a labdát. Ha rossz gombot nyomunk, a labda nem lesz elütve, nem jár érte pont. Az nyer, aki először üt el 10 labdát.
A+B+X+Y+L+R-gombok: Labda elütése

10/10

Throw Me a Bone
Egy Chain Chompon ülünk, feladatunk eldobni a csontot, hogy a Chomp utána eredjen. Persze a pályákon akadály van. Az nyer, aki először ér célba.
A-gomb: Csont eldobása

8/10

1 a 3 elleni mini-játékok

(Ezek akkor jönnek elő, ha az egyik játékos különöző színű mezőre lépett.)

Cash Flow
Egy hatalmas csúszdán vagyunk, velünk együtt érmék csúsznak le, ezekből kell minél többet felszedni. Minden egyes érmét megkapunk. A pályán tüskés shellek vannak. Az egyedüli játékos egy koopán ül, így ő, ha nekimegy egy shellnek, nem esik ki, csak nem tudja irányítani a koopáját.

7/10

Sink or Swim
Egy kis tó mélyében van 3 játékos, az egyedüli játékos feladata aknákat dobni a víz alá, és kiütni a többieket. A másik három játékos víz alatti levegője véges, ezért időközönként fel kell úszni a felszínre levegőért.
Egyedüli játékos: A-gomb: Akna ledobása
Három játékos: A-gomb: Úszás

7/10

Snow Brawl
Hógolyós mini-játék, egymást kell megdobni. Persze, aki egyedül van, az sem marad maga, nappal Ukikik, míg éjszaka Shy Guy-ok sietnek a segítségére.
B-gomb: Hógolyó készítése
A-gomb: Hógolyó eldobása

8/10

Ball Dozers
Egy flipper-szerű pályán vagyunk, az egyedüli játékos kis labdát kap, a három játékos közösen meg egy nagyot. Feladatunk, hogy a kezünk ügyében levő kalapáccsal a labda útját álló fatuskókat szétverjük, és eljusson a labda a túloldalon levő lyukba.
A-gomb: Kalapács használata

8/10

Surge and Destroy
Három játékos menekül az elektromos labdától, melyet az egyedüli játékos irányít. Feladata tehát a három játékos kiütése a labdával. A labdát metsző elektromos szálak csak bénítják a játékost, nem ütik ki.
A-gomb: Ugrás

8/10

Pop Star
Egy-egy hatalmas léggömböt kapunk, feladatunk annak kidurrantása. Az egyedüli játékos egy kalapácsot kap, azzal tudja a pumpát aktiválni, míg a többi három játékos a pumpa taposásával fújja a léggömböt.
Egyedüli játékos: A-gomb: Kalapálás
Három játékos: A-gomb: Ugrás, A+A-gomb: Taposás

9/10

Stage Fright
Ebben a játékban a három játékos bombázza labdával a színpadon álló egyedüli játékost. Ő szabadon mozoghat, viszont a három játékos egy tengelyen keresztül megy jobbra-balra, így nekik nehezebb dolguk van.
Három játékos: A-gomb: Labda kilövése

7/10

Conveyor Bolt
Három játékos van a hajón, az egyedüli játékos egy felhőből villámokat szór rájuk, feladata kilőni a három játékost. A játékosok alatt levő talaj mozog, éa időnként segít az egyedüli játékosnak. Éjszaka fordítva játszuk a játékot, ekkor három játékos van a felhőn, és egyvalaki van a hajón.
A-gomb: Villám aktiválása

8/10

Crate and Peril
Nagyon gonosz az ellenfelünk. Egy varázskockával beszippantja az ellenfeleit, emellett összezsugorodnak. A kocka két tüskés shellt rejt. Az egyedüli játékosnak úgy kell döntögetni a kockát, hogy eltalálja a három játékost a spiny shell.

9/10

Ray of Fright
Talán az egyik legizgalmasabb mini-játék. A középen lévő játékos csak áll, és a tengelyén irányítja a lézergépet, melyből 2 oldalból jön ki a lézer, és falat érve továbbhalad, így a három játékosnak sokkal nehezebb kiszámítani a lézer érkezését.
A-gomb: Lézer akitválása

10/10

Dust 'til Dawn
Hajnalig ki kell takarítani a lakást. Az egyedüli játékosé a nagy szoba, míg a többi három játékos a lakás többi részén osztozkodnak. Feladatunk, hogy a porral átfedett bútorokat leporoljuk.
A-gomb: Porolás

9/10

Mikrofon mini-játékok

Akkor jöhet elő, amikor úgy van 1 a 3 elleni mini-játék, hogy az (egyik) egyedüli játékos mi vagyunk.

Verbal Assault
Három játékos egy kis roboton ül, míg az egyedüli játékos egy nagy gépen. Neki a feladata kilőni a többieket az alábbi mikrofonba mondott szavakkal: "Fire" "Laser" "Missile" "Drop Bombs". A Miracle Book újabb szavakat titkait tárja elénk.
Egyedüli játékos: Mikrofon használata: A különböző fegyverek aktiválása.
Három játékos: A-gomb: Az egyedüli játékos lövése

6/10

Shoot Yer Mouth Off
Az egyedüli játékos mond számokat 0 és 10 között, és különböző fegyverekkel lehet támadni a középen lévő játékosokat. 0: Thwomp; 1, 2, 3, 5, 6, 7: Bob-Omb; 4, 8, 9: Bullet Bill
Mikrofon használata: Fegyverek aktiválása

7/10

Talkie Walkie
A pálya 7×4-es kockákra osztva. Az egyedüli játékos áll rajta, és a mikrofonba mondott irányszavakkal (Left, Right, Forward, Backward) tudjuk karakterünket irányítani, míg a többiek felülről bombáznak minket. Cél eljutni a pálya túlsó oldalára, és megszerezni a kincset.
Egyedüli játékos: Mikrofon használata: Karakterünk léptetése
Három játékos: A-gomb: Lövés

7/10

Word Herd
Az egyetlen élvezetes mikrofonos mini-játék. Goombák vannak a pályán, a három játékos feladata kiütni őket a pályáról. Az egyedüli játékos irányítja őket az irányszavakkal: Left, Right, Up, Down. A "Scramble" szóra a Goombák szétszélednek, míg az "Ukiki" szóra Ukikik jönnek, és gyümölccsel dobálják meg a három játékost.
Egyedüli játékos: Mikrofon használata: Goombák mozgatása
Három játékos: B-gomb: ütés

10/10

Fruit Walktail
Szintén egy nagyon jó mikrofonos mini-játék. Különböző apró platformok vannak, ezeken áll a három játékos. Ezek a platformok különböző gyümölcsökkel vannak ábrázolva, az egyedüli játékos feladata, a gyümölcsök neveinek mikrofonba mondása (angolul), és csak azon azok a platformok maradnak fent, mely a játékos által kimondott gyümölccsel van szimbolizálva, a többi (és a rajtuk levő játékosok) leesik.
Egyedüli játékos: Mikrofon használata: Platform aktiválása
Három játékos: A-gomb: Ugrás

9/10

2 a 2 elleni mini-játékok

(Ezek akkor jönnek elő, ha két játékos különböző színű mezőre lépett)

Garden Grab
Két játékos próbál meg közösen kihúzni a kertből egy igencsak nagyra nőtt répát a kertből. A játékos felett megjelenő gombot kell megnyomni.

7/10

Pixel Perfect
Egy hatalmas gomba, virág, csillag (gép választja ki) képnek egy részét láthatjuk kinagyítva, alattunk 4×4-es kocka, feladatunk, taposással a megfelelő színre (fekete s fehér közül) állítani.
A-gomb: Ugrás
A+A-gomb: Taposás

7/10

Slot Trot
Középen Lakitu két táblával, random kiforgat két tárgyat, feladatunk, hogy a keréken, amin állunk, a megfelelő szimbólumokat rakjuk ki.
A-gomb: Kerék forgatása előre
B-gomb: Kerék forgatása hátra

8/10

Gondola Glide
Egy drótra kifüggesztett gondolán állunk, A vagy B-gomb nyomkodásával (átmegyünk egy-egy csillagon, az jelzi, hogy melyiket kell) kell a gondolát hajtani.

8/10

Light Breeze
Szerintem a legnehezebb mini-játék. Egy város teljes sötétségben, megállt a szélerőmű. A kezünk ügyében levő nagy legyezővel kell beindítani azt. Azért nehéz, a gépi játékosok számomra érthetetlen okból kifolyólag nagyon gyorsan tudják hajtani a szélerőművet.
L+R-gomb (egymás után nyomkodása): Legyező használata

7/10

Body Builder
Az egyik legmókásabb mini-játék. Egy robotot kell részeiből összehozni, úgy, hogy állunk a gép mellett, ott forognak a részeket árbázoló szimbólumok (láb, derék, törzs, fej), és a megfelelő sorrendben kell a robotot összehozni kezdve a lábbal.
A-gomb: Ugrás

10/10

Mole-it!
A csőből kibújó Monty Mole-okat kell "visszatenni". Vigyázat, néha Piranha virágok bújnak ki! Míg nappal a csövek a képernyő tetején vannak (tehát oda kell ugrani), míg éjszaka a képernyő alján vannak a csövek, tehát taposni kell.
A-gomb: Ugrás
A+A-gomb: Taposás (Éjszaka)

6/10

Cashapult
Egy katapultra ugrunk rá, a társunk ekkor felemelkedik a magasba, és a felhők fölött levő összesen 20 érméből kell minél többet összegyűjteni. Felváltva megy fel mindenki, mindenkinek 2 lehetősége van.

9/10

Jump the Gun
Ebben a játékban nagy összhangra van szükség, ugyanis az egyik meglövi a célkereszteket, míg a másiknak az ágyúk segítségével kell átugrani a célba. Célkeresztet ki lehet hagyni, de látni kell, hogy milyen messzire tud társunk ugrani, de így akár igen rövid idő alatt érhetünk célba.
A-gomb: Lövés (Ágyúval levő játékos)
A-gomb: Ugrás (Cél felé tartó játékos)

10/10

Rocky Road
Szintén összhangot igénylő mini-játék, ezért nagyon idegesítő tud lenni a gépi játékosok ügyetlenkedése. Egy autópályán megyünk, utunkat több hatalmas kőtömb állja el. Feladatunk szétverni ezeket. Vigyázunk, mert a társunkat is megüthetjük!
A-gomb: Ugrás
B-gomb: Ütés
A+B-gomb: Rúgás

Clean Team
Egy lépcsőház több ablaka koszos. Feladatunk ezek megtisztítása. Az egyik játékos kezében van a spray, másiknál meg a törölköző, összhangban dolgozva kell megtisztítani az ablakokat. A erkélyen vödrök állják az utunkat.
A-gomb: Spray használata (Akinek a kezében a Spray van)
A-gomb: Ablak megtörlése (Akinél a törölköző van)

10/10

Burnstile
Az egyik legkeményebb mini-játék. Középről egy hatalmas tüskés rúd forog körbe egyre gyorsabban. Ketten egy-egy kis platformon állnak, és el kell ugrani az érkező rúdtól, majd csakhamar esélytelen.
A-gomb: Ugrás

5/10

Battle mini-játékok

(Amikor 4 játékos mini-játék következne, bármikor válthat a gép Battle Mini-game-re. Ekkor a gép véletlenszerűen kiválasztja, hogy a játékosok hány érmét tegyenek a közösbe (5, 10, 20, 30, 50), és helyezések arányában kerül szétosztásra)

Hyper Sniper
A kezünkben levő pisztollyal kell a mozgó vásznon levő céltáblákat kilőni. Mindegyiken pontszám található, minél többet ér, annál kisebb. Az nyer, aki a legtöbbi pontot lövi össze.
A-gomb: Lövés

Insectiride
Ez is egy nagyon mókás mini-játék. Van négy bogár-alakú jármű (szöcske, csiga, szarvasbogár, katicabogár), melyekből kiválaszthatunk egyet. Miután mindenki választott, indulhat a verseny. A poén az, hogy mindegyik jármű az adott bogárnak megfelelően működik. A szöcske ugrik, a csiga, lassan, de gyakran megy előre, a szarvasbogár nagyokat lépked, míg a katicabogár kicsiket lép, de sokszor lehet előremenni.
Szöcske: 8 gombot kell a megadott sorrendben megnyomni. Ha helyes, akkor ugrunk egyet.
Csiga: A-gombot kell nyomkodni, hogy a csiga nyaka táguljon, azáltal jutunk előre
Szarvasbogár: A kijelzőn megjelenő gombot kell nyomni.
Katicabogár: A megadott gombot kell 10× gyorsan nyomkodni.

10/10

Stamp by Me
Gyártósoron mennek a levelek, feladatunk, ezekre pecsétet tenni. Két oldalon mennek párhuzamosan, a levelek, a bal oldali gyorsabban mozog.
A-gomb: Jobb oldalon pecsételni
B-gomb: Bal oldalon pecsételni

8/10

Wrasslin' Rapids
Egy kis tutajon vagyunk négyen, feladatunk, puszta erőnkből belelökni a másikat a vízbe. Az utolsó állva maradt játékos nyer. Ha nagyon döntetlenre áll a meccs, Shy Guyok az ágyúikkal besegítenek.
A-gomb: Ugrás
B-gomb: Ütés
A+B-gomb: Rúgás

6/10

Strawberry Shortfuse
Egy szerencse-minijáték. 10 Ukiki-pincér szolgál fel süteményt... vagy bombát. Feladatunk természetesen a süteményeket megtalálni. De vajon melyekben lehet? A választás rajtunk áll.
A-gomb: Ukiki kiválasztása

7/10

Control Schtick
Megosztott figyelmet igénylő mini-játék. A képernyőn két nyilat látunk, arra kell nekünk mutatni. A játék egyre gyorsul.
Analóg kar: Bal oldali nyíl
C-analóg kar: Jobb oldali nyíl

7/10

Duel-mini játékok

(Ezek akkor jelennek meg, amikor valaki duel-mezőre lép, valamint az utolsó öt körben, az adott játékos egy olyan mezőre ér, ahol épp állnak. Ekkor kihívja párbajozni az ellenfelét.)

Light Up My Night
Egy házban vagyunk, kezünkben fáklyával. Feladatunk meggyújtani a házban levő fáklyákat. Aki először meggyújt ötöt, az nyer.
A-gomb: Fáklya meggyújtása

9/10

Cog Jog
Egy óraszerkezetben vagyunk. Feladatunk, átmenni a működő fogaskerekeken át a pálya túlsó végére. Nem könnyű.
A-gomb: Ugrás

7/10

Black Hole Boogie
Az űrben vagyunk, a fekete lyuk készül beszippantani minket. Nekünk menekülnünk kell tőle.
A-gomb (nyomkodva): Szökés a fekete lyuktól

8/10

Full Tilt
Egy mozgó platformokkal teli pályán vagyunk, el kell a túlsó végére.
A-gomb: Ugrás

7/10

Sumo of Doom-o
Egy tankban vagyunk, egy kis platformról kell lelökni ellenfelünket. A Thwomp leszakítja a pálya szélén levő kis kockákat.

6/10

O-Zone
Kis körökre kell rátaposni, azok kifénylenek. Azok a jók, melyek kört rejtenek. Vigyázzunk, mert ha x-et világítunk meg, belénk csap az áram.
A-gomb: Ugrás
A+A-gomb: Taposás

7/10

Pitifall
Az egyik legszemetebb szerencsejáték. Három kötél közül kell egyet kiválasztani, majd karakterünk elugrik. Csak egyetlen egy helyen van a cél, a másik leesik. Ha mindkettő elesik, Shy Guy találomra felhúzza az egyiket, az nyer.
A-gomb: Kötél kiválasztása

7/10

Mass Meteor
Az űrben egy meteorokkal barikádozott pályán kell végigmenni. Nem tudom, hogy mi az oka, de itt a gép még hard módon is iszonyatosan béna, szándékosan megcélozza a meteort. Bár vannak nehezebben átívelhető pályák, mégis azt gondolom, hogy könnyű.

8/10

Lunar-tics
Hőseink landolni készülnek, ám fontos a jó időzítés, ugyanis 10 másodpercről megindul egy visszaszámláló, és az a cél, hogy a nullához lehető legközelebbi időpontban érjünk földet. Van egy hátizsákunk, melynek két oldalán sugara jönnek ki. Azokat aktiválva lassítjatjuk a landolást. Egyesek szerint, ha 3:51-ig folyamatosan nyomva tartjuk az A-gombot, és utána elengedjük, pont 0:00-nál érünk földet.
A-gomb: Hátizsák aktiválása

8/10

T-Minus Five
Egy űrhajóban vagyunk, öt kis hatszög-platform van egymás ;előtt, ezek felváltva villognak. A lényeg, hogy pont akkor tapossunk az adott platformra, amikor pont az világít. Az első hármat könnyű eltalálni (mivel a villódzás egyre gyorsul, ahogy előrébb jutunk), utána szinte már csak véletlenszerűen lehet eltalálni.
A-gomb: Ugrás
A+A-gomb: Taposás

10/10

Asteroad Rage
Kicsit hasonlít a Mass Meteorhoz. Különbség, hogy most egy űrhajóban ülünk, de ugyanúgy meteortól kell menekülni, és akit eltalál, az kiesik.
L+R-gomb: Űrhajó irányítása jobbra vagy balra

9/10

Boo'd Off the Stage
Egy pályán vagyunk, rózsaszín szellemek járnak át rajta, hogy elkapjanak minket, nekünk menekülni kell tőle.

7/10

Boonanza!
Rózsaszín szellemeink kiszabadultak, feladatunk minél többet beterelni a saját térfelünkre. Csak mozogni kell, a szellemek automatikusan menekülnek előlünk. Aki többet beterel a saját térfelébe, az nyer.

10/10

Trick or Tree
A fák magassági sorrendbe állnak be, majd jól összekeverednek. Meg kell tippelnünk, hogy melyik lehet a legmagasabb. Aki a magasabbat választja, az nyer.
A-gomb: Fa kiválasztása

9/10

Something's Amist
A hatalmas ködben sehol nem látni a smaragdokat. Ebből kell hármat összeszedni. A controller rezgése jelez, hogy ott van, de az is nagy segítség, hogy a háttérben a fák pont arra néznek, amerre a smaragd van.
A-gomb: Smaragd kiemelése

10/10

DK-mini-játékok

(A pályán fellehetők Donkey Kong mezők. Ha rálépünk, és Donkey Kong kiválasztja, hogy DK Mini-game legyen, akkor mindnyájan részesülünk jutalomban. A játék megkezdése előtt kipörgetjük, hogy az összegyűjtendő banánok mennyit érjenek.)

Tally Me Banana
A vízben hordók vannak, mindegyik banánt rejt. Ugrálni kell a hordókon, de ha egyszer vízbe esünk, akkor nem folytathatjuk tovább.
A-gomb: Ugrás

8/10

Banana Shake
Egy banánfát kell megrázni. Ám a fából néha kalapács hullik ki, tehát érdemes vigyázni.
A-gomb (nyomkodva): Fa rázása

8/10

Pier Factor
Egy kikötő-szerű pályán vagyunk. Ki kell választani egy hordót, és az utunkban megjelenő érmék a miénk.
A-gomb: Hordó kiválasztása

8/10

Bowser Mini-játékok

(Ha valaki Bowser mezőre lép, akkor Bowser kiválasztatja, hogy mindnyájan mini-játékot játszunk. Ekkor nem a nyertest jutalmazzák, hanem a vesztest büntetik.)

Pit Boss
Egy körpályán vagyunk, Bowser óriás tüskás labdát dob ránk. Akit megérint, az kiesik. A játék végére három labda lesz, és addig megy a játék, amíg meg nem állnak a labdák.

9/10

Dizzy Rotisserie
Játékosaink megszédültek, így nem kicsit imbolyogva járnak. El kell jutni határidőn belül a folyosó végére. Ilyen jellegű mini-játék több Mario Party-ban is volt már.

9/10

Dark 'n Crispy
Bowser sötétet csinált egy szobában, nekünk kell menekülni előle, hogy ne lásson meg minket. Akit meglát, az kiesik.

8/10

Hát ennyi lenne. Nagyon szép lista, nagyon sok jó mini-játékkal. Aki jól tud angolul, az láthatja, hogy valamennyi mini-játék egy-egy angol kifejezés egy frappáns átirata. Talán már a leírásból és az artworkökből is kiderül, hogy nem nagyon jó mini-játékokról van szó, szórakoztatnak, nem versenyeztetnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése